شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
دیدار با ایثارگران

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری با سه ایثارگر دیدار و از نزدیک دغدغه های این عزیزان را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سعید کهن سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در راستای رسیدگی به موقع نسبت به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری با سه ایثارگر دیدار و از نزدیک دغدغه های این عزیزان را در بخش درمان، مسکن و ... مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.

کهن سال در قائمشهر با جانبازان سرافراز آقاسی زاده و حسنعلی یعقوبی و در بابلسر با فرزند معزز شهید مهاجریان دیدار و در رابطه با مشکلاتشان گفت و گو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدارها اظهار کرد: تکریم و احترام به جایگاه ایثارگران عزیز در سایه حل مسئله، پیگیری دغدغه های جامعه هدف، نگاه همدلانه و مطالبه گری در بحث قوانین اتفاق میافتد، دیدار با ایثارگران و گفت و گو با این عزیزان موجب درک متقابل و شناخت ما از مشکل آنان میشود.

وی یادآور شد: خدمت به ایثارگران را در بنیاد یک توفیق، فرصت و سعادت بزرگی برای خود میدانیم، هرچقدر خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران پررنگ شود میتوانیم شاهد تحولی شگرف در حوزه خدمت رسانی به این قشر معزز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha